Friday, August 5, 2016

TESTIMONI OSTEMATRIX SHAKLEE

TESTIMONI OSTEMATRIX SHAKLEE

Ostematrix si kalsium Shaklee ni memang sangat cepat buat orang jatuh hati setelah mencubanya termasuklah saya, suami dan customer saya. Mungkin lain orang, lain pengalaman dan kesannya bergantung pada kesihatan individu dan cara pengambilannya

Jom baca tentimoni consumer OSTEMATRIX

1.Kurang sakit sendi 

OsteMatrix merupakan supplement kalsium yang terbaik kerana mengandungi magnesium dan vitamin D. Dua nutrisi ini diperlukan untuk menggalakkan penyerapan kalsium ke dalam tulang. OsteMatrix membantu mengurangkan rasa sakit-sakit sendi dan menjadikan tulang kita lebih sihat dan kuat dengan izin ALLAH.
"Saya mmg suka Ostematrix Shaklee nie. Dah lama saya consume benda nie tp x berapa nk konsisten. Beberapa bulan lepas, saya dah mula sakit-sakit belakang dan jugak sendi lutut (umur baru lagi 29 tahun..huhuhu..)..hasil pembacaan saya,nie mesti simptom kurang kalsium. Saya sambung balik consume OSTEMATRIX. Alhamdulillah, x sampai sebulan sakit belakang dan sendi lutut dah xde. Masa tuh saya combine dengan OMEGA GUARD SHAKLEE untuk kesan yang lagi optimum"

Salah sorang customer sayakat bawah nie, ambil full set sendi iaitu Ostematrix, Omega dan Collagen Shaklee untuk atasi masalah sendi beliau.




2. Atasi sakit kepala

Kandungan kalsium, magnesium dan vitamin D dalam OSTEMATRIX dapat membantu mengurangkan sakit kepala. Gabungan dengan B-complex dapat memberi kesan yang lagi superb!!

"2 hari lepas, suami kesayangan mengadu sakit kepala. Mungkin sebab penat travel dan jugak cuaca panas di Bintulu. Malam tuh saya bagi 4 biji OSTEMATRIX + 2 biji B-Complex SHAKLEE (kebetulan ada stok kat rumah lagi), alhamdulillah beberapa jam lepas tuh sakit kepala berkurangan. Siap boleh main dengan anak-anak lagi"

"Saya sendiri kalau sakit kepala, telan 4 biji OSTE dan tidur sekejap. Alhamdulillah lepas bangun tidur rasa segar"

Lagi testimoni OSTEMATRIX


3. Membantu ibu-ibu semasa kehamilan dan menyusukan ( alahan, lenguh-lenguh, kebas-kebas, cramp, sakit pinggang, sembelit, menampung kalsium ibu hamil dan menyusu)





4. Membantu mengurangkan period pain


Badan kita lama lagi nak guna tau (insyaallah sekiranya ALLAH izinkan panjang umur). Jadi, sangat penting untuk dapatkn kalsium yg secukupnya untuk pasti tulang kita sentiasa sihat

Bulan Ogos nie ada promo tau. Kalau nk harga promo whatsapp saya di 0198185672

#shaklee distributor bintulu_0198185672
#blog: rohayakamarul@blogspot.com

No comments:

Post a Comment